Korisna literatura

Preporučuju logopedi:

Izbor iz literature o djeci s govorno-jezičnim poteškoćama:

  • Apel,K., Masterson, J. (2004.): Jezik i govor od rođenja do 6.godine
    Ostvarenje, Lekenik* (044/732-228; e-posta. ostvarenje@hi.hinet.hr)
  • Ayres, J. (2002): Dijete i senzorna integracija
    Slap, Jastrebarsko
  • Blaži, D. (2004): Dijete s jezičnim teškoćama u vrtiću i školi – kako ga prepoznati i kako djelovati
    u: Dijete, odgojitelj, učitelj (zbornik), str. 67-77, Zadar
  • Čudina –Obradović, M. (2000): Igrom do čitanja
    (priručnik), Školska knjiga , Zagreb
  • Čudina- Obradović, M. (2004.): Kad kraljevna piše kraljeviću
    Korak po korak, Zagreb.
  • Davis, R. (1994): Dar disleksije
  • Einon, D. (2004.) Igre učilice
    Profil International, Zagreb
  • Etički kodeks istraživanja s djecom
    u: Dijete i društvo, god. 5, 2003) br. 1, str. 13-23, Zagreb
  • Goldberg,S. (2003.). Razvojne igre za predškolsko dijete
    Ostvarenje*
  • Greenspan, S. ; Wieder,S (2003): Dijete s posebnim potrebama
    Ostvarenje , Zagreb
  • Greenspan, S. (2004.): Program emocionalnog poticanja govorno-jezičnog razvoja
    Ostvarenje*
  • Greenspan, S. (2004.): Zahtjevna djeca
    Ostvarenje
  • Greenspan, S. (2003.): Sigurno dijete
    Ostvarenje
  • Herljević, I. i sur.: Govor- ritam – pokret
    Ostvarenje*
  • Lawrence, L. : Montessori – čitanje i pisanje*
  • Lisica, D.: (2004.) Put do dječjeg srca
    (priručnik) Golden marketing- Tehnička knjiga , Zagreb
  • Ljubešić, M. I i sur. (1997): Jezične teškoće školske djece
    Školske novine, Zagreb
  • Mesec, I.: U svijetu slova
    (radne liste) Foma, Zagreb
  • Mesec, I.(2005): Predškolski program predvježbi čitanja i pisanja za djecu s jezično-govornim poremećajima
    Zrno, 63-64, str.18-19, Zagreb
  • Miles, T.R; E. Miles: Disleksija (sto godina istraživanja i prakse)*
  • Miljković, D., Rijavec, M.(2002.): Bolje biti vjetar nego list (Psihologija dječjeg samopouzdanja)
    IEP, Zagreb
  • Philips, Silvija: Igre olovkom
    (radne liste) Foma, Zagreb
  • Puljak, L. Pešec, M.: Vježbenica za razvoj grafomotorike
    (radne liste) Foma, Zagreb
  • Puškarić, Katica: Kad glasovi zapinju
    (radne liste) Foma , Zgb
  • Puškarić, Katica: Glasovima do slova
    (radne liste) Foma, Zagreb
  • Rade, Renata: (2003.): Poticanje ranog govorno-jezičnog razvoja
    Foma, Zagreb
  • Rade, Renata: (2003.): Malo dijete i prostor
    (Igranje bez igračaka) – priručnik, Foma, Zagreb
  • SrebroT. R. I sur: Putovanje u tišinu
    (priručnik)
  • Sunčica (slova, brojke, priroda…)
    Interaktivna igra
  • Škarić, I. (1988.) Govorne poteškoće i njihovo uklanjanje
    Mladost, Zagreb
  • Phelan, T.W.(2005.): 1-2-3 uspjeh: Učinkovita disciplina za djecu od 2-12 godina
    Ostvarenje*
  • Phelan, T.W.(2005.): Sve o poremećaju pomanjkanja pažnje – Simptomi,dijagnoza i terapija u djece i odraslih
    Ostvarenje
  • Vancaš, M (2004): Ima neka tajna veza: jezik-čitanje-pisanje
    u : Dijete, odgojitelj, učitelj (zbornik), Zadar
  • Vučinić, Željka: Hoću- mogu
    (radne liste), Foma, Zagreb
  • Vučinić, Ž. : Kretanje je djetetova radost
    (priručnik)

Preporučuju pedagozi:

Kako obogatiti druženja roditelja i djece:

  • Goldberg, S., Razvojne igre za predškolsko dijete.
    Lekenik: Ostvarenje, 2003.
  • Goldberg, S., Zabavno učenje za bebe i mališane.
    Lekenik: Ostvarenje, 2004.
  • Juričić, D., Velika enciklopedija malih aktivnosti.
    Zagreb: Školska knjiga, 2005.
  • Maleš, D. – Stričević, I., Druženje djece i odraslih.
    Zagreb: Školska knjiga, 1996.
  • Silberg, J., Igre mozgalice za dojenčad, jednogodišnjake i dvogodišnju djecu.
    Zagreb: Profil, 2003.
  • Slunjski, E., Kad djeca, pišu, broje i računaju.
    Varaždin: Stanek, 2003.

O darovitosti:

  • Cvetković Lay, J. – Sekulić Majurec, A., Darovito je, što ću s njim?: priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi.
    Zagreb: Alinea, 1980.
  • Cvetković Lay, J., Darovito je, što ću sa sobom?.
    Zagreb: Alinea, 2002.
  • Cvetković Lay, J., Ja hoću i mogu više: priručnik za odgoj darovite djece od 3 do 8 godina,
    Zagreb:, Alinea, 1995. i 2002.
  • Čudina – Obradović, M., Nadarenost: razumijevanje, prepoznavanje, razvijanje.
    Zagreb: Školska knjiga, 1980
  • Winner, E., Darovita djeca.
    Lekenik: Ostvarenje d.o.o., 2005.

O odgoju:

  • Bredekamp, S., Kako djecu odgajati.
    Zagreb: Educa, 1994.
  • Buljan – Flander, Odgajam li dobro svoje dijete.
    Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece i mladih grada Zagreba, 2004
  • Filipović, I., Kako biti bolji roditelj.
    Zagreb: Alinea, 1994.
  • Grupa autora, Odgoj i njega djece u drugoj i trećoj godini života.
    Zagreb: Školske novine, 1986.