Rano učenje engleskog jezika u dječjem vrtiću Rusulica i dječjem vrtiću More – 10 – satni program
U vrtiću djeca imaju sve preduvjete postizanja zadovoljstva i uspjeha u usvajanju engleskog jezika, s obzirom na znanstvenu dokazanost da su rana i predškolska dob optimalne za početak učenja stranog jezika. Kroz igru i svakodnevnu izloženost engleskom jeziku, djeca u krugu svojih vršnjaka, uz poticaje i podršku odgojitelja, usvajaju govorne i komunikacijske vještine na stranom jeziku.
Ciljevi ovog programa su:
-
razvoj interesa za upoznavanjem stranog jezika i kulture
-
razvoj pravilnog izgovora i intonacije na stranom jeziku
- usvajanje osnovnog jezičnog rječnika i jezičnih struktura
- razvoj jezičnih vještina (slušnih, govornih)
- razvoj vještina izražavanja na stranom jeziku
Vjerski katolički program u dječjem vrtiću Rusulica – 10 – satni program i dječjem vrtiću Gariful – 10 – satni program
U odgojnom radu valja imati na umu da je religioznost čovjeku prirođena te da bitno određuje ljudski život. Cilj ovog programa je njegovati tu religioznu dimenziju od rane dobi i oplemeniti djetetov rast i razvoj kroz moralne i duhovne vrijednosti: savjest, intelekt, karakter, vjera, ljubav, nada.
Sadržaji katoličkog vjerskog odgoja integriraju se u cjelokupan odgoj djeteta. Osnovno polazište ovog programa nalazimo najprije u evanđelju, zatim u dokumentima kojima crkva opravdava i daje smjernice, a državni i međunarodni zakoni jamče i daju slobodu. Program se ostvaruje :
- situacijsko – spontano i nepredviđeno kada se prate potrebe i osjećaji djeteta
- planski i predviđeno slijedeći liturgijsko vrijeme i blagdane.
Vjerski odgoj integriran u redovni program provode odgajatelji sa završenim Teološko – katahetskim doškolovanjem i kanonskim mandatom.
Program je verificiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH.
Likovni program: dječji vrtić Vrapčić – 10 satni program, dječji vrtić More – 10 – satni program, dječji vrtić Murtilica – 10 – satni program
Obilježje likovnog programa je njegovanje navika i vještina likovnog izražavanja kod djece. Prirodna potreba djeteta jest da oblikuje, modelira, crta, istražuje i uči u interakciji s drugom djecom i okruženjem. Stoga su prostor i okruženje vrtića organizirani na način da potiču različite oblike komunikacije i interakcije djece kroz koje djeca stječu nove spoznaje o vlastitoj kreativnosti. Takvo obogaćeno vrtićko okruženje potiče djecu na dodatno istraživanje vlastitih interesa, ideja i mogućnosti. Loris Malaguzzi navodi da dijete ima sto jezika, odnosno sto načina izražavanja, što je dobrobit likovnog stvaralaštva.
Sportski program u dječjim vrtićima Ružmarin i More, a u suradnji s udrugom Tempour u dječjim vrtićima Švrćo, Miki, Palčić, i Bosiljak
Cilj provođenja sportskog programa u vrtićkom okruženju je podržavanje cjelovitog rasta i razvoja djece rane i predškolske dobi s naglaskom na skladan motorički razvoj i psihofizičko zdravlje djeteta. U DV Švrćo, Palčić i Bosiljak program se provodi u suradnji sa udrugom Tempour. Kineziolozi u suradnji sa stručno-osposobljenim odgojiteljima svakodnevno promišljaju i evaluiraju sportske aktivnosti integrirane u vrtićki kurikulum kako bi se djeci uz sate sporta u sportskoj dvorani kontinuirano osiguravala potreba za pokretom, igrom i dodatnim poticajima.
Sportski program verificiran je od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH.
Glazbeni posebni program u dječjem vrtiću More – 6 – satni program
Cilj glazbenog programa je obogaćivanje odgojno – obrazovnog rada odabranim glazbenim aktivnostima, te razvijanje i potpora senzibiliteta djeteta za glazbu i različite glazbene elemente kroz igru i pokret. Bitna odrednica programa jest i fleksibilnost i aktualni interesi djeteta – stalno potičući ideje, inicijative i stvaralaštvo djeteta. Poseban pristup očituje se u osmišljenom postupnom povećanju udjela glazbenih aktivnosti u svim životnim i igrovnim situacijama, te zasebnim aktivnostima s područja glazbenog odgoja.
Glazba utkana u dnevne aktivnosti kao njihov integrirani dio prožima cijeli život djeteta u predškolskoj ustanovi, a u službi je najvažnijih razvojnih i odgojno obrazovnih ciljeva, dok istodobno za dijete predstavlja izvor zadovoljstva, uživanja i estetskog doživljaja.
Program glazbenog vrtića verificiran je od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH.
Dramsko-scenski program u dječjem vrtiću Lasta – 10 – satni program i u dječjem vrtiću More – 10 – satni program
Dramsko-scenski program je program obogaćen dramsko-scenskim sadržajima s ciljem uvažavanja stvaralačkog potencijala djeteta. Cjelovit razvoj djeteta osiguran je kroz obogaćeno prostorno okruženje i raznolike aktivnosti s naglaskom na igru, komunikaciju, kreativno izražavanje, priču, interakciju i sam dječji izričaj. Program ostvaruju stručno osposobljeni odgojitelji, a verificiran je od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH.